,,EGYSZERŰ ÉTKEK-NAGYSZERŰ ÍZEK''

2013. március 24., vasárnap

HÚSVÉTI AJÁNLÓ !


Meghívást kaptam Illéskrisztől a Húvéti ajánló c. játékra, - megtisztelő számomra - köszönöm szépen!  A játékot, Éva a Takarékos konyha blog írója indította el, hogy mutassuk meg, mi is kerül nálunk húsvétkor az ünnepi asztalra. Kicsit nehezebb helyzetbe vagyok, mert ez az első húsvéti posztolásom. Némelyik képnél azonban még nincs link, de igyekszem majd pótolni. 
- és hogy kinek a menüjére lennék is kíváncsi? Konyhavirtuóz és Zsuzsa , ha van kedvetek, gyertek és játszatok!

 ÍME A KÍNÁLAT


Reggelire : Tojás, fészekben




 Ebédre az elmaradhatatlan : 
- Gőzölgő tyúkhúsleves
- Csülök cserépedényben sütve
- Töltött káposzta, korondi káposztafőzőben






A locsolókat én így várom :



Hidegtálak :

- Töltött tojások
- Tormás, sajtkrémes sonkatekercsek












Harlekin szelet
Mazsolás - zselécukros csemege
Répatorta
Citrom kocka









































6 megjegyzés:

  1. Judit Kedves! Nagyon szépen köszönöm a felkérést, de NEM VAGYOK ÉN IDE MÉG NAGYON KICSI??? Természetesen megpróbálok -saját elgondolásom szerint- eleget tenni a felkérésnek; remélem semmilyen írott, vagy íratlan szabályt meg nem sértek! Drukkolj, mert olyan izgalom van bennem, mint annak idején vizsgák előtt :):):)

    VálaszTörlés
  2. Zsuzsa! Nekem is ez az első húsvéti posztolásom, mert még tavaly húsvétkor nem volt blogom. - és semmi pánik, biztos vagyok benne, hogy remek összeállítást fogsz készíteni, mert nagyon jó receptek vannak az oldaladon:)

    VálaszTörlés
  3. Ha ilyen az első húsvéti ajánló, milyen lesz a következő? Csak nyeltem nagyokat a sok finomság láttán. Nagyon választékos és ízléses minden, a köcsögben főtt káposzta különösen finom lehet. A sütik közül meg talán választani sem tudnék, olyan szemrevaló mind. A csodás szivárványos tojásokért én is szívesen mennék hozzád locsolónak.
    Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Csodás a felhozatal, finomabbnál finomabb ételek, sütemények! :) Ki is néztem magamnak jónéhányat, csak lenne idő mindent elkészíteni! :)

    VálaszTörlés
  5. Egy nyuszifül a hó alatt...
    gondolkodik: a tél maradt,
    vagy eltévesztettem a napot?
    Esetleg a Télapó vagyok?
    Gyorsan futás, le a patakra -
    szokott ábrázatomat mutatja;
    akkor hát mi a baj, nincs
    tavasz - tán ellopta a
    róka, a ravasz?
    Nem tudják, hogy most
    én jövök sítalpakon a hegy
    mögött? A sok-sok fenyő bólogat.
    Én tudom jól a dolgomat,
    kosárkámban hímes tojás,
    a butykosban meg áldomás,
    locsold meg hát a torkodat,
    üzenj a télnek most hadat:
    s hogy elűzzük a hideget,
    kívánok boldog ünnepet!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen a kedves meghívást, egy kicsit ugyan megkésve, de igyekeztem eleget tenni a felkérésnek. A te menüdből bőven tudnék válogatni, rengeteg finomságot hoztál!

    VálaszTörlés